Administrativ byggeteamskoordinator søges

Vil du gerne være del af et dygtigt byggeteam, hvor din strukturerede tilgang og udprægede servicegen gør dig til en vigtig part i alle byggeprocessens faser? Har du samtidig ligesom os et ønske om, at respekt for bygninger og mennesker skal være udgangspunktet for alt hvad vi gør? Så er du måske vores nye administrative byggeteamskoordinator.

Scroll for at se mere

Bliv en del af Peter Jahn & Partnere

Som vores nye administrative byggeteamskoordinator får du ansvaret for at holde det overordnede overblik over dit eget byggeteams sager og sagernes deadlines og aftaler. Du bistår de ansvarlige projektledere i deres arbejde med at få løst projekterne til de aftalte deadlines og får ansvaret for, at alt fremsendt materiale fremstår struktureret, forståeligt og professionelt.

Som administrativ byggeteamskoordinator hos Peter Jahn & Partnere vil du blive en del af alle byggeprocessens faser. Din arbejdsdag vil typisk være på kontoret, hvor dit arbejde vil være både fokuseret og i dialogbaseret samarbejde med kollegaer, kunder og samarbejdspartnere. Opgaverne er varierede, og arbejdsdagene ligner sjældent hinanden.

Primære opgaver

  • Ansvarlig for ugentlige sagskoordineringsmøder i dit byggeteam
  • Assistere og supportere de sagsansvarlige projektledere
  • Hjælpe og instruere studiemedhjælpere, praktikanter og projektassistenter
  • Opsætning af diverse standarddokumenter, projektbeskrivelser og vores digitale platform
  • Korrekturlæsning af diverse materiale før fremsendelse til kunder
  • Opfølgning på overholdelse af frister i forhold til aftaler
  • Ansvarlig for løbende kontrol og styring af byggesagens økonomi
  • Koordinering af kalendere og indkaldelser til møder
  • Bistand til receptionen og de øvrige administrative byggeteamskoordinatorer
  • Kommunikere med alle byggesagens parter

 

Din baggrund og kvalifikationer

Vi forestiller os at du er kontoruddannet eller har lignende administrativ erfaring. Du har måske siddet i en tilsvarende stilling, enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed, men det er ikke et krav.

Du har:

  • Et udpræget servicegen
  • Et godt overblik og arbejder struktureret og kan danne dig et overblik, selv når arbejdet til tider bliver afbrudt
  • Evnen til at arbejde fokuseret og god til at prioritere dine opgaver
  • Gennemslagskraft, bevarer overblikket og forstår at kommunikere til forskellige persontyper
  • En naturlig evne til at påtage dig ansvaret, og du er proaktiv
  • Stærke analytiske evner, og du trives med at have mange bolde i luften på én gang
  • Gode formidlingsegenskaber
  • Gode evner til at kommunikere både internt og eksternt (skrift og tale)

Hos Peter Jahn & partnere arbejder vi efter værdierne Engagement, Tryghed, Udvikling, Indlevelse og Ansvarlighed. Hvis du kan tilslutte dig disse værdier, er du langt i forhold til at være kvalificeret til jobbet.

 

Bliv en del af Peter Jahn & Partnere

Vi er et rådgivende arkitekt- og ingeniørfirma med mere end 30 års erfaring indenfor renovering og forbedring af danske bygninger. Vi arbejder med alt inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Vi ønsker at være de førende indenfor både bæredygtig renovering og digitalisering af renoveringsbranchen.

Vores organisation består af medarbejdere, som bærer en fælles ambition om at tage ansvar for hinanden, vores kunder og samarbejdspartnere. Vi praktiserer ordentlighed og troværdighed, sammen med struktur og serviceorientering i mødet med alle i branchen.

Hos Peter Jahn & Partnere har det aldrig været vores mål at være billigst – det har altid været vores mål at være bedst. Vi tænker langsigtet, vi tænker kvalitet, og først og fremmest, så sætter vi mennesket først i alt hvad vi gør.

Kunden i centrum

Når det kommer til vores kunder, er de kernen i vores tilgang til arbejdet. Alt hvad vi gør, gør vi for at skabe værdi i deres ejendomme. Økonomisk værdi når vi sørger for, at ejendommen er godt vedligeholdt, sikker og tilpasset den fremtid, vi er på vej ind i. Menneskelig værdi når vi værner om den gode oplevelse gennem projektet for ejendommens brugere og ejere. Vi overholder aftaler, løser udfordringer, siger tingene ligeud, og prakker dem aldrig noget på, de ikke har brug for.

Vi tilbyder

Du vil blive en del af et sjovt, begejstret og dynamisk team, der tilbyder et godt og interessant arbejdsmiljø samt madordning, sundhedsforsikring m.v. Hvis du er aktivt interesseret, har vi både et løbehold og cykelhold, som er drevet af vores interesserede medarbejdere, der ønsker lidt mere tid sammen med deres kollegaer.

Vi er for nyligt flyttet i nye rammer i det tidligere mejeri Enigheden på Rentemestervej i Nordvest. Her bor vi nu i et lyst og rummeligt kontorhus, som både giver plads til samarbejde, fordybelse og kreativitet.

Hos PJP tror vi på at alle tager del i at bære PJP videre mod fremtiden, og alles mening tæller, når der skal tages beslutninger. Vi er stolte af vores ophav og de mennesker, der med flid og passion skaber PJP. Sammen bærer vi en fælles ambition om at sætte PJPs værdier som standard i hele branchen.

Vi løfter i flok og hjælper hinanden på tværs af organisationen. Sammen har vi et fokus på at sikre tilfredse kunder, glade medarbejdere og en sund forretning.

Herudover har vi også en masse sjove arrangementer, som skaber et helt unikt sammenhold, som vi er stolte af og som vi værner om.

 

Hvis du synes, at stillingen passer til dine jobønsker, så send din ansøgning samt CV til Martin Daniel Nielsen, mn@pjp.dk, med emnefeltet ”Administrativ byggeteamskoordinator”. Vi indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke med at søge.