Dygtig projektlederassistent til renovering og ombygning søges

Vil du gerne være en del af et dygtigt projektteam, hvor respekt for bygninger og mennesker er en vigtig del af hverdagen? Er du samtidig en super projektlederassistent, der sikrer høj kvalitet og struktur i vores renoverings- og ombygningsprojekter - fra idé til færdigt projekt? Så læs med her.

Scroll for at se mere

Bliv en del af Peter Jahn & Partnere

Vi er et rådgivende arkitekt- og ingeniørfirma med mere end 30 års erfaring indenfor renovering og forbedring af danske bygninger. Vi arbejder med alt inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Vi ønsker at være de førende indenfor både bæredygtig renovering og digitalisering af renoveringsbranchen.

Vores organisation består af medarbejdere, som bærer en fælles ambition om at tage ansvar for hinanden, vores kunder og samarbejdspartnere. Vi praktiserer ordentlighed og troværdighed, sammen med struktur og serviceorientering i mødet med alle i branchen.

Hos Peter Jahn & Partnere har det aldrig været vores mål at være billigst – det har altid været vores mål at være bedst. Vi tænker langsigtet, vi tænker kvalitet, og først og fremmest, så sætter vi mennesket først i alt hvad vi gør.

 

Kunden i centrum

Når det kommer til vores kunder, er de kernen i vores tilgang til arbejdet. Alt hvad vi gør, gør vi for at skabe værdi i deres ejendomme. Økonomisk værdi når vi sørger for, at ejendommen er godt vedligeholdt, sikker og tilpasset den fremtid, vi er på vej ind i. Menneskelig værdi når vi værner om den gode oplevelse gennem projektet for ejendommens brugere og ejere. Vi overholder aftaler, løser udfordringer, siger tingene ligeud, og prakker dem aldrig noget på, de ikke har brug for.

 

Rollen som projektlederassistent i forbindelse med renoverings- og ombygningsprojekter

Vi søger en kvalificeret medarbejder til udarbejdelse af tegnings- og projektmateriale til vores mange projekter, samt til aktiv deltagelse i selve projektudførelsen. Du vil blive involveret i hele projektforløbet, fra idé til færdigt projekt, og dermed bidrage til den succesfulde udførelse af vores projekter.

Som projektlederassistent hos Peter Jahn & Partnere bliver du en del af et dynamisk projektteam, der i det daglige samarbejde sikrer, at opgaverne fordeles og løses af de rigtige ud fra kvalifikation og motivation. I projektteamet lægges der stort fokus på at hjælpe hinanden og træde til, hvor behovet måtte være for at opnå de bedste projekter og glade kunder.

Din dagligdag vil både bestå af fokuseret tid på kontoret og aktiv deltagelse i møder, tilsyn m.v. på byggepladsen og hos kunder.

 

Primære opgaver

  • Opmåling, optegning og optælling, som grundlag for udarbejdelse af budget for projektet
  • Udarbejde tegninger i Revit som en del af projekteringen, hvor tegninger skal krydstjekkes og kvalitetssikres i forhold til det øvrige projektmateriale
  • Udarbejde projektmateriale, arbejdsbeskrivelse m.v.
  • Deltage i og bistå i projektlederens tilsynsarbejde i forbindelse med projekternes gennemførelse
  • Deltage i byggemøder, samt diverse afklaringer med brugerne og lignende
  • Aktiv deltagelse i afleveringsforretning, samt ansvar for den efterfølgende opfølgning på mangelafhjælpning
  • Deltage i salgs- og afklaringsmøder med kunden, for grundlæggende forståelse af projektet
  • Udarbejde tilstandsrapporter
  • Bidrage til sikring af en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav

Din baggrund og kvalifikationer

Du er uddannet bygningskonstruktør, men dette er ikke et krav, gerne med erfaring indenfor renovering og ombygning.

Du har:

  • Stor erfaring med at arbejde i Revit
  • Gerne erfaring med AutoCAD
  • Erfaring med renovering og ombygning
  • Evnen til at bruge din akkumulerede viden aktivt i hverdagen
  • Motivationen til aktivt at deltage i både projekterings- og udførelsesarbejdet for projekterne
  • Du kan holde overblik og god til at strukturere dit arbejde
  • Du er proaktiv og serviceorienteret
  • Stærke analytiske evner, og du trives med at have mange bolde i luften på én gang
  • Gode evner til at kommunikere både internt og eksternt (skrift og tale)

Hos Peter Jahn & partnere arbejder vi efter værdierne Engagement, Tryghed, Udvikling, Indlevelse og Ansvarlighed. Hvis du kan tilslutte dig disse værdier er du langt i forhold til at være kvalificeret til jobbet.

 

Vi tilbyder

Du vil blive en del af et sjovt, begejstret og dynamisk team, der tilbyder et godt og interessant arbejdsmiljø samt madordning, sundhedsforsikring m.v. Hvis du er aktivt interesseret, har vi både et løbehold og cykelhold, som er drevet af vores interesserede medarbejdere, der ønsker lidt mere tid sammen med deres kollegaer.

Vi er for nyligt flyttet i nye rammer i det tidligere mejeri Enigheden på Rentemestervej i Nordvest. Her bor vi nu i et lyst og rummeligt kontorhus, som både giver plads til samarbejde, fordybelse og kreativitet.

Hos PJP tror vi på at alle tager del i at bære PJP videre mod fremtiden, og alles mening tæller, når der skal tages beslutninger. Vi er stolte af vores ophav og de mennesker, der med flid og passion skaber PJP. Sammen bærer vi en fælles ambition om at sætte PJPs værdier som standard i hele branchen.

Vi løfter i flok og hjælper hinanden på tværs af organisationen. Sammen har vi et fokus på at sikre tilfredse kunder, glade medarbejdere og en sund forretning.

Herudover har vi også en masse sjove arrangementer, som skaber et helt unikt sammenhold, som vi er stolte af og som vi værner om.

 

Hvis du synes, at stillingen passer til dine jobønsker, så send din ansøgning samt CV til Martin Nielsen på mn@pjp.dk med emnefeltet ”Projektlederassistent”. Vi indkalder løbende til samtaler, så tøv ikke med at søge.