Læs vores tiltag ifm. Covid-19 (Opdateret)

1. december 2021
Scroll for at se mere

OPDATERET

Kære kunder, samarbejdspartnere og leverandører

Hos PJP følger vi myndighedernes anvisninger og gør en række tiltag for at bidrage til at nedbringe spredningen af Covid-19. Her kan du læse, hvad det betyder for dig, der er i kontakt med PJP og vores medarbejdere.

I takt med at myndighederne løbende ændrer deres anvisninger og restriktioner for inddæmning af spredning af Covid-19, har vi i PJP også fortsat stor opmærksomhed på hygiejne og afstand.

MØDER

Hverdagen er næsten tilbage til normale forhold efter sidste års pandemi og deraf følgende nedlukning af landet. Vi afholder – så vidt muligt – møder med fysisk fremmøde, men nogle af de gode erfaringer fra sidste år, har vi taget med os, hvorfor nogle møder fortsat afholdes via Teams.

Vi har naturligvis stor forståelse for, at der kan være beboere på vores byggesager, der er bekymrede over at lukke håndværkere ind i lejligheden, og vi indretter så vidt muligt arbejdet herefter.

HENVENDELSE

Receptionen er åben i normal arbejdstid og kan kontaktes på tlf. 35 43 10 10, hvor du kan få kontaktoplysninger til den medarbejder, du skal tale med. 

Lancering af digital projektplatform
Forrige nyhed
Nyt gårdrum i AB Vennemindehaven
Næste nyhed