Læs vores tiltag ifm. Covid-19

27. maj 2020
Scroll for at se mere

OPDATERET

Kære kunder, samarbejdspartnere og leverandører

Hos PJP følger vi myndighedernes anvisninger og gør en række tiltag for at bidrage til at nedbringe spredningen af Covid-19. Her kan du læse, hvad det betyder for dig, der er i kontakt med PJP og vores medarbejdere.

I takt med at myndighederne løbende ændrer deres anvisninger og restriktioner for inddæmning af spredning af Covid-19, har vi i PJP også valgt at vende tilbage til vores normale arbejdsgange og procedurer – dog med fortsat stor opmærksomhed på hygiejne og afstand. De fleste af vores medarbejdere er dermed vendt tilbage til arbejdspladsen på kontoret.

Vi har naturligvis stor forståelse for, at der kan være beboere på vores byggesager, der er bekymrede over at lukke håndværkere ind i lejligheden, og vi indretter så vidt muligt arbejdet herefter.

Vi understreger, at vi vil fortsætte vores arbejde og vil levere de aftalte ydelser til vores kunder, men at formen og tidshorisonten i visse tilfælde vil blive ændret. Hvis der sker ændringer giver vi besked.

 

MØDER

Vi har i de forgangne måneder med højt beredskab fået mange gode erfaringer med anderledes mødeformer. Disse erfaringer bringer vi med os videre i vores fremtidige arbejde, hvorfor vi forventer, at flere møder fremover vil blive afholdt digitalt. Samtidig erkender vi, at fysiske møder ikke kan erstattes i alle sammenhænge – og vi glæder os derfor til igen at kunne møde vores kunder og samarbejdspartnere personligt.

Nedenstående hovedregler gælder:

  • Byggemøder bliver igen afholdt på byggepladsen, men kan ved særligt ønske eller behov blive afholdt telefonisk eller via Skype/Teams. 
  • Bestyrelsesmøder bliver igen afholdt ved fysisk møde, men kan ved særligt ønske eller behov blive afholdt telefonisk eller via Skype/Teams.
  • Generalforsamlinger. Deltagelse afstemmes med jeres administrator/advokat.

 

TILSYN

På byggepladser, hvor der fortsat arbejdes, foretager vi tilsyn med arbejderne – stadig med behørig afstand til beboere og håndværkere. Vi beder derfor vores kunder oplyse beboerne om, at skal de sikre adgang ved tilsynet, men at de skal holde en behørig afstand.

 

HENVENDELSE

Receptionen er åben i normal arbejdstid og kan kontaktes på tlf. 35 43 10 10, hvor du kan få kontaktoplysninger til den medarbejder, du skal tale med. Se også kontaktoplysninger vores hjemmeside https://pjp.dk/medarbejdere/

 

AFRUNDING

Vi glæder os over, at PJP i alle arbejdsgange og processer er fuldt ud digitaliseret, og at vi dermed har kunne holde vores projekter og servicering af kunder kørende i denne noget særlige tid.

Vi er samtidig klar over, at vi som en virksomhed med mange kontaktflader dermed også har et ansvar for at bidrage til inddæmning af smitte og støtte op om myndighedernes plan for at bekæmpe udbredelsen af Covid-19.

Vi håber på fortsat forståelse og beklager de gener, som ovenstående tiltag må medføre.

Grønt tag og regnvandsanlæg indviet af Frederiksbergs borgmester
Forrige nyhed