Andels- og ejerforeninger

Hvad kan vi hjælpe med?

Står I overfor et projekt i jeres ejendom, og søger en kompetent rådgiver til at hjælpe jer?

I en boligforening opstår der løbende projekter og vedligeholdelsesopgaver i ejendommen, som man skal forholde sig til. Men hvordan får man prioriteret opgaverne og afdækket behovet? Det kan vi, som byggeteknisk rådgiver, hjælpe jer med.

Hvad skal vi tage fat på først?” ”Hvordan kommer vi i gang?” ”Hvem kan hjælpe os?” Det er nogle af de spørgsmål, der kan opstå, når renoveringsprojekter står for døren. Her kan det være en god ide at involvere en rådgiver, som kan hjælpe jer med råd og vejledning, så I undgår at begå både dyre og besværlige fejl.

I Peter Jahn & Partnere har vi  – gennem snart 40 år i branchen –  tilegnet os erfaring med mange former for renoveringsprojekter, og kan hjælpe jer med råd og vejledning fra start til slut i et byggeprojekt. Vi har god kontakt til myndigheder, administratorer m.v. og har – med mange igangværende sager – stor gennemslagskraft i forhold til entreprenører.

Viden om jeres ejendom og overblik over kommende projekter

Ønsker I overblik over, hvilke fremtidige renoveringsarbejder, I kan forvente i jeres ejendom? Så kan vi hjælpe jer med at udarbejde en digital vedligeholdelsesplan. En vedligeholdelsesplan er et godt værktøj til at skabe overblik over kommende projekter og til at planlægge renoveringsprojekter og vedligeholdelsesopgaver i foreningen. Med en plan for ejendommens fremtid kan I undgå uforudsete udgifter og hurtige lappeløsninger, der kan koste dyrt.

I PJP udarbejder vi alle vedligeholdelsesplaner i det digitale vedligeholdelsesværktøj Plando, som er et godt redskab, der sikrer jer overblik over jeres ejendoms umiddelbare stand og giver jer mulighed for at styre den løbende vedligeholdelse. Samtidig giver platformen indsigt i, hvordan I forbedrer jeres ejendoms energimærke og nedbringer bygningens CO2e-udledning. Med Plando har vi digitaliseret den velkendte tilstandsrapport og vedligeholdelsesplan, og skabt et værktøj, som gør det let og overskueligt at arbejde med vedligeholdelse sammen med jeres administrator og tekniske rådgiver. Samtidig bliver Plando ejendommens hukommelse, som samler relevant information og holder styr på både planlagte, igangværende og gennemførte renoveringsprojekter, så jeres ejendoms data og historik er sikret for fremtiden. Som en del af vores ydelse hjælper vi i PJP naturligvis med opsætning, registrering og introduktion til Plando.

Tryg gennemførelse af jeres renoveringsprojekt

Vælger I at udføre et renoveringsprojekt – eller har I allerede besluttet jer for at gå i gang – kan vi hjælpe med at planlægge og gennemføre byggesagsforløbet.

Vi sørger for udarbejdelse af udbudsmateriale, indhentning af tilbud og rådgivning ved entreprenørvalg. Under sagen sørger vi for styring af økonomi, tid og kvalitet, og sikrer på den måde, at I får indfriet jeres ønsker, behov og forventninger. Samtidig sørger vi for, at alle involverede i byggesagen har adgang til relevant information– det gælder ikke mindst for beboerne i jeres forening. Vi har generelt et højt informationsniveau, som foregår i øjenhøjde og i et omfang, som sikrer trygge beboere.

I oversigten over ydelser kan I se, hvad vi kan hjælpe jer med. Her på siden kan I også se eksempler på projekter, vi har hjulpet andels- og ejerforeninger med.

Kontakt os for at høre nærmere om, hvordan vi kan hjælpe jer igennem jeres næste projekt.

Kontakt os

Vores rådgivere er klar til at hjælpe med jeres byggesag.

Kontakt os – så vender vi hurtigst muligt tilbage med et uforpligtende tilbud.